30 Ekim 2016 Pazar

Ne İzlemeli: Weekend

Bu filmi yaklaşık 4 sene önce izlemiştim ve o zaman dahi beni o kadar çok etkilemişti ki, ilk "Ne İzlemeli" yazımın konusunun bu olması gerektiğine karar verdim.

Yine bir incelemesini yapacağım Looking dizisinin yönetmeni tarafından yönetilmiş bir film. Tabi ki film diziden çok daha önce çekilmiş, ancak ikisinin arasındaki yönetmen farkını bilmememe rağmen iki yapıtı da çok sevmiştim. Yönetmenin adı Adrew Haigh, ve oldukça başarılı olduğunu söylemeliyim. Her iki yapıtta da sahneler oldukça net, renkleri çok iyi ayarlanmış ve her bir sahne fotoğraflayıp çerçeveye koyabileceğiniz kadar güzel.

Filmin başrollerini Tom Cullen (Russell) ve Chris New (Glen) paylaşıyor. Zaten film boyu da genellikle başka bir karakterle karşılaşmıyoruz. Film bir havuzda cankurtaran olarak çalışan Russell'ın, hetero arkadaşlarıyla geçirdiği bir gecenin ardından gay club'a gitmeye karar vermesi ve burada Glen'le tanışması üstüne kurulu.

Yalnızca bir gecelik bir şey olmasını beklerken Glen, Russell için çok özel biri haline geliyor. Konuşmaları, belirli konularda tartışmaları, sabah uyandıklarında veya birbirlerine veda ettiklerindeki bakışları veya söyleyemedikleri. Yalnızca iki gün süren kısa ilişkileri çok derin bir hal alıyor ve gerçekten kendinizde bir şeyler buluyorsunuz.

2016 yazının benim için özeti sıkça "şimdi olacağı varmış, ileride bir gün yeniden karşılaşacağımıza inanıyorum" cümlesi olduğu için bu film yeniden ve eskisinden olduğundan çok daha fazla anlam ifade ediyor benim için. Sizin de bütün o kareler arasında bir yerde kendinizi bulacağınızdan eminim.


0 yorum:

Yorum Gönder